Search This Blog

Wednesday 6 July 2011

GIVEAWAY 4BY4 SHIKIN SAYANG


entry >>GIVEAWAY 4BY4 SHIKIN SAYANG !!nak taw lebih lanjut,klik SINI

+Oke,step 1 and 2 da ciap,so skunk step 3 plak..hehe=)
niey stepnyew:Create a simple entry tentang  Luahan Kasih Sayang  pada  Insan  yang Tersayang beserta  gambar  (tak  kisahlah siapapun yang  masih ada  atau  yg  telah  pergi dalam bentuk cerita, surat, sajak puisi dll) bertepatan  dengan GIVEAWAY 4BY4 SHIKIN SAYANG !

so........jeng3

Ayah..ibu, bapa..emak, abah..umie.

Ayah..ibu..
semenjak kecil aku dibesarkan bagai menatang minyak yang penuh
semenjak kecil aku dimanjakan dengan belaian gurauanmu yang indah
semenjak kecil aku diberi penghargaan umpama seorang raja

Bapa..emak..
ketika aku mengalah
engkau semangatku
ketika aku sakit
engkau penawarku
ketika aku bersedih...
kau air mataku..
ketika aku ketawa
engkau riangku
dan ketika engkau berduka?
aku harap akulah penawar duka laramu

Abah..umie..
kini baru aku sedari,
sesungguhnya besar pengorbanan mu
aku yang kurang perhatian terhadap mu
aku yang seakan lupa mencurahkan perhatian terhadap mu
sedangkan masa meniti alam remaja engkaulah sahabat ku
aku sayangkan Ayah..ibu, bapa..emak, abah..umie.



+NAK TAG:

3 comments:

  1. Terimakasih kerna join Giveaway 4by4Shikin Sayang. Semoga bahagia selalu bersama insan tersayang.

    ReplyDelete
  2. Salam,
    Semoga bahagia selalu. jangan lupa send alamat ke akak untuk penghantaran hadiah. Keputusan 8.8.11 nanti.

    ReplyDelete